Kontakt ja Korduvad Küsimused

Kontakt

 

Pop up pood kuni 31.august 2017:

Balti Jaama Turg, 2. Korrus (Telliskivi poolse peasissekäigu kohal)

Kopli 1, Tallinn

Avatud:

E-L 09:00-19:00

P 09:00-17:00

 

Kontakttelefon:

+372 5646 7779

Liin on avatud E-L 09:00-19:00, P 09:00-17:00 Eesti aja järgi (GMT+2)

 

Email info@nordicdesignhome.ee

Me vastame 24 tunni jooksul.

 

Live Chat/Facebook’i vestlus

Me püüame vastata tunni jooksul (töötundidel).

 

KKK

 

Kas ma saan toodete eest maksta pangaülekandega?

Ja! Kui Sa ei saa/oska/taha makset meie kodulehel sooritada, võta meiega ühendust omale sobival kanalil (Live Chat, Facebook, Instagram, telefonil +37256467779 või meili teel info@nordicdesignhome.ee), ning me saadame Sulle meilile soovitud toodetega arve. Nii saad makse mugavalt otse oma pangast teha.

Arve saamisel ei ole Sa makseks kohustatud, küll aga jõustub tellimus alles siis kui raha meie arvele jõudnud on.

 

Kas ma saan sooritada makse kodulehel ilma PayPal kontota?

Ikka! Kui oled lisanud soovitud tooted ostukorvi ning oled valmis maksma, vajuta nuppu ’Makse – ilma PayPal konto loomiseta’. Kui oled täitnud vajalikud lüngad oma andmetega jõuad nupuni COMPLETE ORDER. Seda vajutades annab PayPal Sulle veel võimaluse oma kontoga sisse logimiseks - kui sa seda teha ei soovi, vajuta allpool PAY WITH DEBIT OR CREDIT CARD ning makse jätkub Sinu kaardiandmetega.  

Kui mingil põhjusel maksmine meie kodulehel ei õnnestu, saame väljastada  arve, mille puhul saad makse otse oma pangast sooritada.  

Kui vajad mingil moel abi, oleme vaid telefonikõne kaugusel! +37256467779

 

Kas teil on ka pood või kas on võimalik teie tooteid mõnest Eesti poest osta?

Mitte veel, küll aga töötame hetkel aktiivselt selle kallal ning loodame juba üsna varsti poe avamise uudist teiega jagada! #2017goals

Enne seda korraldame aga paar pop-up müüki, kus meie tooteid näha saab. Uudist jagame kindlasti oma instagrami kontol (@nordicdesignhome) ja Facebook’i lehel – hoia neil silma peal ;)

 

Millal mu tellitud kaup saabub?

Konkreetse kauba saabumise aeg on märgitud antud toote lehel. Enamus märgitud perioodidest on maksimaalne kauba kohale toimetamise aeg – kuna meie kaup saabub erinevatest Euroopa riikidest tagame sellisel juhul, et meie kliendid ei peaks üle aja läinud tarne pärast pettuma. Erinevat tüüpi toodete tarneaeg on enamasti erinev: tavaliselt on mööbli tarneaeg pikem kui väiksemate toodete (aksessuaaride) oma kuna kaup võib koheselt meie Tallinna laos olemas olla. Me töötame jätkuvalt selle kallal, et meie tooted jõuaks meie klientideni veelgi kiiremini.

 

Kuidas toimib kauba kohaletoimetamine?

Me teeme koostööd erinevate kullerfirmadega, kes teavitavad kliente emaili, tekstisõnumi või telefonikõne teel kord kui kaup on neile riigisiseseks transpordiks üle antud. Seejärel lepite omavahel kokku kauba kojutoimetamiseks sobiva päeva ja ajavahemiku.

 

Kas te toimetate kaupa ka väljapoole Eestit?

Jah, Lätisse, Leedusse ja Suurbritanniasse transportimisel arvutatakse hind makselehel. Kui transpordisoov on väljaspool neid riike, palun võtke meiega ühendust ning me saame ka selle osas aidata.

 

Mulle saabus vale kaup, mida teha?

Saada eksimuse kohta email aadressile info@noricdesignhome.ee. Me saadame vastu printimiseks postisedeli, mille palume paki külge kinnitada ning lepime kokku päeva ning ajaperioodi mil kullerfirma pakile järgi tuleb. Kohe kui oleme vale kauba kätte saanud, paneme õige toote teele. Me püüame õige toote kliendini toimetada 48 tunni jooksul vale kauba kättesaamisest. Vaata ka Vahetamine ja Tagastamine

 

Mulle saabus defektiga/puudulik toode, mida teha?

Vaata Vahetamine ja Tagastamine

 

Minu tellitud toode ei vasta mu ootustele, kuidas ma seda tagastan/vahetan?

Vaata Vahetamine ja Tagastamine

 

Minu tellitud toode ei vasta mu ootustele, kui kiiresti saabub asenduskaup?

Me proovime alati kõik tooted oma klientideni toimetada nii kiiresti kui võimalik. Paljud tooted on laos olemas ning saabuvad teieni paari päeva jooksul.