Kohaletoimetamine ja Tagastus

Tasuta Transport Üle Eesti

 

Kauba kohaletoimetamine on tasuta üle Eesti. 

Kauba transport mujal Euroopas on väikese postitasu eest, mis arvutatakse automaatselt ostukärus vastavalt tootele.

Transpordiks eelnevalt mitte nimetatud riikides palume võtta ühendust telefoni, emaili või jutukasti teel.   

 

Meie kullerpartneriks on kiire ja usaldusväärne DPD. Kauba pealevõtmisel saadame Teile jägimislingi, millel saate oma paki edasiste teekonda näha. DPD teavitab teid sõnumi teel orienteruvast kauba kohaletoimetamise ajast (1-2h ajavahemik), kui see Teile ei sobi, saate omavahel uue aja kokku leppida. 

Väiksemad pakid (käepidemed, kapinupud, vautšerid) võivad Teieni jõuda posti teel.

 

Tagastamine

Me loodame, et Te olete meilt ostetud tootega rahul; kui see aga ei vasta Teie ootustele või kui olete saanud vale või defektse toote, palun võtke meiega ühendust 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Teie defektiga või vale toode vahetatakse esimesel võimalusel.

Meelemuutusest tuleneva tagastatuse puhul vahetame selle vastavalt soovile alternatiivi või vautšeri vastu. NB! Tooted peavad olema originaalpakendis saabunud kujul, vastasel juhul tooteid tagastada eisaa.

Peale 14 päeva kauba kättesaamisest tehtud pretensioone ei rahuldata.

Nordic Design Home katab nii vale kui ka puuduliku toote tagastamise või vahetamisega seonduvad postikulud.

Juhul kui klient mõtleb ostu osas ümber ning soovib selle tagastada, organiseerib ta transpordi ning katab tagastuskulud.

Kui tagastatud kaup saabub Nordic Design Home OÜ’le originaalpakendis ning ilma vigastusteta, saadetakse soovitud asendustoode/tooted või vautšer kliendile koheselt.

Juhul kui kaubal tuvastatakse kliendi poolt tekitatud vigastusi või see ei ole originaalpakendis, jätab Nordic Design Home endale õiguse kaupa mitte vahetada või vautšerit mitte saata.

Juhul kui klient tellib kaupa kogusummas üle 1000€ ning tasub sellest ettemaksuna 60% või vähem ent ei tasu ülejäänud osamakset hiljemalt 21 päeva jooksul peale kauba saabumisest teavituse saamist, on Nordic Design Home OÜ’l õigus tellimus tühistada ning jätta ettemaksuarvest alles kauba sisseostuks kulunud summa k.a transpordikulud. Ülejäänud summa tagastatakse kliendile.

 

Kõik tagastused teha järgnevatele andmetele:

Nordic Design Home OÜ

Kopli 6

10412

Tallinn

Eesti

 

Vigane, puudulik või kahjustatud toode

Vahel võib juhtuda, et erinevatel põhjustel saabub kliendile vigane, puudulik või kahjustatud toode. Sellisel juhul asendame kauba veatu eksemplatiga esimesel võimalusel. Kui juhtub, et toode on välja müüdud, pakume alternatiivi.

Tellimuse saabumisel palume kauba koheselt üle kontrollida. Kui kaubal leidub defekt, tuleb sellest tarnijat esimesel võimalusel teavitada kliendile sobiva kanali teel (email hello@nordicdesignhome.ee, telefonil +37256467779, veebilehe jutukast või Facebook’i leht).  

Kui kaebus aktsepteeritakse, saadab Nordic Design Home kliendile pakisildi printimiseks ning pakile kinnitamiseks, seejärel korraldab Nordic Design Home tootele järele tulemise kullerfirma poolt.  

 

Garantii ja tagastamine

Kauba kättesaamisel peab klient koheselt korralikult kontrollima, et kaubal ei esineks defekte. Kui kaup on vigane või puudulik ning klient soovib toodet tagastada, peab ta sellest esimesel võimalusel tarnijat teavitama.

Defektiga või puudulikku toodet on võimalik vaid ümber vahetada ning mitte tagastada. Toote vahetamiseks tuleb soovist esmalt tarnijat teavitada kliendile sobiva kanali teel (email hello@nordicdesignhome.ee, telefonil +37256467779, veebilehe jutukast või Facebook’i leht).  Seejärel saadab Nordic Design Home kliendile pakisildi printimiseks ning pakile kinnitamiseks ning korraldab tootele järele tulemise kullerfirma poolt.  

Kauba kohalejõudmisel kontrollib tarnija kauba defektsust ning kaebuse rahuldamisel saadetakse kliendile uus toode. Juhul kui laos ei ole uut eksemplari, tellitakse see koheselt ent  soovi korral võib klient valida ka asendustoote(d) kõne all oleva kauba väärtuses. Kui klient ei leia sobivat asenduskaupa ega soovi uut toodet oodata, tagastab Nordic Design Home kliendile raha toote ning postikulude eest 7 tööpäeva jooksul.

 

Toote eeskirjad

Me soovitame alati enne toote kasutamist tähelepanelikult lugeda toodete kasutusjuhendeid, hoiatusi ning sedeleid.

Nordic Design Home tooted vastavad Euroopa Liidu seadusandlusele.

 

Nõuded ja nõuete piirangud

Tarnija poolt välja makstav rahaline kahjutasu piirdub kaebuse all oleva toote maksumusega.

 

English Version 

Delivery

All domestic deliveries within Estonia are free of charge. 

Deliveries in Europe carry a small charge which will be added in the shopping cart and is item specific. 

For deliveries not listed above please get in touch via phone, email or messenger to obtain delivery cost to be added to the price stated on the website.

 

Returns

We hope you love your purchase, but if it’s not as desired or the item differs from the product purchased, simply contact us by email hello@nordicdesignhome.ee within 14 days of receipt of goods for a no-quibble exchange or credit voucher.

If your return is due to a faulty or wrong product your product will be exchanged to a correct or non-faulty item as soon as possible.

If your exchange is due to a change of heart, we will change your item to an alternative or give you a credit voucher in the sum of the initial goods.

Any requests made after 14 days from receipt of goods will not be accepted.

Postage for goods returned to exchange for another or for a credit voucher shall be paid for by the customer with the exchanged item or item purchased with the credit voucher delivered at the next date the item is available for delivery paid for by Nordic Design Home OÜ.

Item/s are the responsibility of the customer until delivery is accepted by Nordic Design Home, should the item be received by Nordic Design Home with damage no exchange or credit will be given and the item/s returned to customer.

If the customer makes a purchase of 1000€ or over and pays a deposit of 60 percent or less but fails to pay the remaining sum within 21 days from being notified of the arrived goods, Nordic Design Home OÜ has the right to keep the sum to cover the cost for stock purchased including transport cost with the remainder being returned to the customer.

 

Faulty Product/ Damaged Item

We are really sorry if your product arrived damaged. We do use strong packaging, but sometimes damage can occur whilst your purchase is on its way to you. If we have a replacement available we will exchange it for you as soon as we can, or we will offer you an alternative. Collection and delivery costs of the replacement item are of course on us.

Upon receipt of delivery, proper examination of the goods must be carried out immediately.

If the buyer wants to claim a defect, the buyer shall immediately after the defect is discovered, inform Nordic Design Home thereof by email to hello@nordicdesignhome.ee stating the nature of the defect with a photo.

If the buyer has discovered or should have discovered the defect, and you do not complain as stated, you can no longer complain.

If the complaint is accepted, Nordic Design Home will email a postage note to be printed and liase between the customer and company collecting.

 

Warranty and returns 

Upon delivery, proper examination of the goods must be carried out immediately.

If the buyer wants to claim a defect, the buyer shall immediately after the defect is discovered, inform Nordic Design Home thereof, stating the nature of the defect. If the buyer has discovered or should have discovered the defect, and you do not complain as stated, you can no longer complain.

Complaints must be sent to Nordic Design Home within 48 hours from receiving the delivery (Sundays and Public holidays not included).

Defects in the goods sold will be remedied by the customer sending the good/s back to Nordic Design Home and the customer will receive a replacement.

If the complaint is accepted, Nordic Design Home will cover standard postage costs for the delivery of replacement goods and goods returned. If the product is no longer in stock, the amount paid will be credited within 7 days from receipt of faulty goods.

If the buyer contrary to expectation, receive a faulty item or an item that does not match the corresponding receipt, then please send an e-mail to hello@nordicdesignhome.ee with information on complaints and photo of this. Order no. and / or receipt number.

We only process complaints that are sent to this email and have an attached photo. Complaints must be made no later than on delivery when it comes to partial loss or visible damage.

If an item is returned to Nordic Design Home due to a complaint and without Nordic Design Home’s written confirmation via e-mail, the customer must cover delivery costs on the return of faulty item\s

 

Product compliance and suitability

We recommend that you do not rely solely on the information presented on our website. Please always read labels, warnings and directions provided with the product before use.

Products from Nordic Design Home comply with EU legislation.

 

Liability and limitations of liability 

A claim to Nordic Design Home cannot exceed the amount invoiced for the item sold.